about me

Friday, March 16, 2012

perempuan idaman saya ♥

ha, aiseh. bunyi post kali ni macam gatal je kan. 
MUEHEHE
♥ ♥ ♥

inilah ciri-ciri perempuan a.k.a isteri idaman saya.
kan bagus kalau isteri saya...

  1. selalu ingatkan saya untuk solat dan jadi imam untuk dia 
  2. hurm, bila saya bagi hadiah kat dia, dia akan cakap "awak ni romantik la, tapi awak kena ingat tau, yang awak akan cintakan ALLAH lebih dari awak cintakan saya"
  3. selalu kejut saya untuk qiamulail dan subuh
  4. selalu bantu saya untuk jaga anak-anak dan didik anak-anak dengan didikan agama MANTOP
  5. selalu ingatkan saya supaya hormat ibu bapa saya
  6. sentiasa dengar cakap saya dan nasihat saya
  7. sentiasa menjaga aurat dan batasan pergaulannya
  8. selalu ada untuk saya setiap masa dan ketika
  9. selalu tersenyum untuk saya
  10. dan terakhir sekali, bila tengok, menatap, memandang wajah dia, saya sentiasa akan teringat akan kebesaran ALLAH kerana menciptakan seorang isteri yang saya impikan selama ini :D 


wah. sepuluh syarat wanita idaman.
haha, amacam? :)

*disclaimer*
i'm not being a gatal-gatal one.
haha. or no no kind of desperate to kawen.
just a small thought. HAHA
and some peringatan and pengajaran.
i'm still a student, and still young.
BELAJAR dulu!
i'm single but not available okeh.
bila dah time nanti, aku jemput lah korang.
*bertahuntahun lagi kot* HAHAHA
insyaALLAH :)


muhammadmuhaiminulhakimjamaluddin

3 comments:

  1. Replies
    1. amboi. sedao je cakap aku macam tu eh. hahha. saja je peringatan untuk kaum hawa. ;D

      Delete
  2. Amboi2 abg minul.....dah ade perncangan mase dpan nampak.....:-P

    ReplyDelete