about me

Wednesday, March 28, 2012

i'm back with a new chapter.

heloooo assalamualaikum.
sudah sekian lamaa tak menghudpate belog ini kan.
jangan marahkan owner belog ini kerana kesibukan membataskan segalanya.
sudah sudah. jangan over excited sangat kalian. 

minggu lepas keputusan spm baru jek diumumkan.
tanggal 21hb Mac haritu.
nak tahu ke result aku berapa? okayy lah. 

*disclaimer*
tiada niat apa apa pun di sini yaa. sekadar kongsian semata-mata*

hokayh. alhamdulilah aku stret A :)
:) :) :)

4A+ 3A 2A-

tak perlu bagi tahu laa kot keputusan keseluruhan subjek subjek tu.
cumaa aku tak expect +maths and biology aku A+
serious terkejut beruk kot. beruk pun tak terkejut macam aku.
apa apa pun bersyukur terhadap sang pemberi rezeki lah-ALLAH SWT.
trial aku dua dua subject tu slack kot. huhuuuu. anyway, thanx kepada semua guru guru yang mengajar aku di mrsm terendak sampai lahhhh aku tamat persekolahan. dan berjaya memperoleh stret A.

*piuu piuuu*

SEDIH gler kottt
dah hbes sekolahhh
pas ni dah tak juma cikgu
tak jumpa member member
tak jumpa monyet monyet terendak
tak jumpa puding jagung and ikan jaket
tak jumpa pak gad a.k.a cik tapaaaa

huuuu
gonna miss all those moments :'(

new chapter.
selepas beberapa bab akhirnya aku melangkah ke bab yang baru.
bab kehidupan sebagai seorang mahasiswa.

insyaALLAH, sekiranya tiada aral melintang aku akan meneruskan pengajian di UNMC dalam science foundation dan seterusnya ke bidang bioteknologi.
papehal pung doakan kejayaan kita bersama yeaah.

mungkin selepas ni kehidupan kita akan lebih mencabar.
lebih tough.
lebih berliku.

dan, selagi kita berada pada landasan yang sepatutnya insyaALLAH kita akan berjaya.
kan kan kan?


sentiasalah yakin pada ketentuan serta jalan NYA.

3 comments:

  1. Hmm......wahhh congrate 4 the result......wah hebat wah wah hebat hebat.....hahahaha......pape pon wish gd lck dlm idop kt luar uh........bdk U

    ReplyDelete
  2. tahniah :) after kau RT aku , aku terus terjah belog kau haha

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum. If you don't mind, may I know how many As did you get for your trial ? :)

    -cik ubi-

    ReplyDelete