about me

Wednesday, March 14, 2012

saya busy.

hoi. hoi. lama dah tak update kan?

serious aku busy.
assignment.report.draft.class.
berlambak-lambak.
pheww.

dulu mungkin aku lepak-lepak lagi.
now dah nak habes pre-foundation and penanda akan bermulanya EXAM!
english exam + malaysian studies :)

 
tido lambat. doplohempatjam mengadap komputer.
nah amek kau. aku taknak tertidoooo macam ni time jawab exam.
aku nak semangat and jawab dengan ceria with no regretful at all.
smile.smile.smile.

next week dah result spm.
aku hanya mampu berserah and berdoa untuk yang terbaik.

bak kata shahirahani a.k.a cerita chinta ilahi :)
D.U.I.T


which stands for
Doa
Usaha
Iktiar 
Tawakal.

that's it. result spm tak kan ke mana pun. just watlek watpeace watkool.
:)


lepas result aku ada exam pulak.
so aku harapkan result spm yang terbaik dan kalau tak ok pun just berserah saja.
mungkin lepas ni aku akan lagi cemerlang ke?
sekali fail tak bermakna kita akan selama-lamanya fail kan?
kita kena sentiasa ingat.
ALLAH sentiasa ada di samping kita.

 
rite?

setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya.
:D

okayy lah. aku perlu continue membuat assignment.
ini pun curi curi masa menghupdate.
sekian. lain kali aku hupdate lah yea.

assalamualaikum.
salam ukhuwah,
muhammadmuhaiminulhakimjamaluddin

2 comments:

  1. Assalam minul bam bam..oit! letter "I" of D.U.I.T. is stand for IKHLAS la...wahh memey bz nampak gayo ekau!!:) nice post!

    ReplyDelete
  2. sian kau minul ea,ad assgmnt bagai.........
    slmt la kt xda mende mende tuh lau x kompem tggl tulang je bdn nih...

    ReplyDelete