about me

Thursday, April 26, 2012

i'm back again.

bismillahirahmanirahim.
assalamualaikum

waaa, rasa macam dah lama sangat tak hupdate blog kan. rasa kekok pulak menaip. haha, siapa siapa yang rindu aku sila angkat tangan sekarang! cepat! alaaa, segan ke, takpe takpe, aku faham.

k.sungguh bajet dan perasan.
yuks. haha. sekali sekala kan. wink wink sikit. :P

haha. k, the main reason aku dah lama tak update blog ialah... 

1)busy.
2)takde idea nak tulis ape
3)terlupa aku ada blog.

haha. boleh pulak macam tu kan. serious, macam takde mood nak menaip kot. someone please bagi moral and semangat sikit kat aku untuk terus berkarya!

dan, dan, dan satu lagi,
silalah doakan kejayaan aku yeah. 
sekarang aku dah habis prefoundation and bergerak setapak lagi ke science foundation.

huuu, eksaited kejap. jumpa kawan baru, and kelas baru.
oh, ini menaikkan adrenalin saya ye. eksaited terlebih. haha,

okay, saat ni sahaja masa yang ada.
perlu mengundurkan diri kerana sudah lewat malam.

assalamualaikum.

yang benar,

hamba dan khalifah ALLAH,
muhammad muhaiminul hakim bin jamaluddin.


p/s: tiba tiba semangat balik untuk menaip story. hooyeah! :)

No comments:

Post a Comment