about me

Friday, June 15, 2012

first week.

bismilahirahmanirahim.
assalamualaikum.

minggu pertama di intec alhamdulilah semuanya ok.
haha, tapi masih dalam proses membiasakan diri k.

sini serious sangat panas ==' erk
bilik dia rasa macam dalam oven. serious aku rindukan bilik aku kat Notts dulu. Eh.

aku pun dah lama tak update blog kan? entahla macam takde idea le ning. 
hesh, ada memang ada tapi kengkadang sebab bz sebab tu mcm tertangguh.

ok la back to intec story, err, member member sini semua best. alhamdulilah.
tapi yes, serious boleh aku cakap 50% yang masuk program Korea ni masuk dengan alasan tambahan- peminat kpop. Woohoo.

Jadi andaian aku betullah.
Ehem, harap aku takde la fanatik sangat nanti. Chincha. Aigoo. Eh.

Jadual di sini sangat pack. Bahasa Korea 20 jam seminggu di samping subjek Physics, Pre Calculus, Chemistry, Fundamental Speech Communication, Islamic Studies dan Korean Culture.

Fuhh. Mencabar jugak. Kelas sampai petang kot. Tapi biasalah, kata budak U kan.
Kena la fleksibel and tough. 

Setakat ni, subjek feveret of coursela Korean Language and Culture.
Haha, eksaited belajar. First kelas je dah belajar 40 ayat baru. Tulisan pun dah tau baca.
Anyeong haseyo, kamsahamida takpayah cakap la.
Sehari aku dengar dah nak beratus ratus kali.
Hihi.

Cikgu a.k.a seonsangnim pun best jugak. Sporting dan boleh speaking English la jugak. Kehkeh
Kelas takla bosan sebab banyak aktiviti. Kengkadang rasa macam budak tadika balik. Haha, melukis menulis, menyebut. Macam baru belajar ABC. Muehehhe.

Ok la sampai sini je kot.
Aku sertakan gambar sekali k. 

Gambar aku takde pon. Sobs. Btw tu nama cikgu tu
강 은 숙 (Kang Eun Sook). Haha cantik kan seongsangnim. Lol. xD

안녕,
무 함 맏 무 해 민 울 하 김.

No comments:

Post a Comment